Czym jest ranking Agencji Interaktywnych?
Ranking najlepszych agencji interaktywnych to zbiór top 10 agencji, które pomogą Ci w osiągnięciu zamierzonych celów rozwojowych Twojego biznesu. W rankingu znajdziesz informacje na temat i branż i klientów, w jakich do tej pory pracowały dane agencje marketingowe. Dzięki temu świadomie zdecydujesz, która z nich najlepiej pasuje do Twojej firmy.
Top 10 Agencji Interaktywnych w Polsce
1.Agencja Empressia
Agencja Empresja posiada szeroki zakres usług związanych z marketingiem internetowym. Nie tylko tworzą strony, sklepy i portale internetowe, ale również dbają o ich pozycjonowanie i wiedzą jak zaprojektować interesującą i funkcjonalną aplikację webową lub mobilną. Znają się na współpracy z biznesami z różnych branż, takich jak gastronomia, przemysł, architektura oraz IT. Do ich klientów należą Willisch, Tipply, Szpital Uniwersytecki w Krakowie, czy Mebloteka 24.
2. Agencja Solv
Agencja Interaktywna Solv zajmuje się kompleksową obsługą firm w sieci, tworzeniem stron, sklepów oraz serwisów internetowych. Także do ich usług zaliczane jest pozycjonowanie stron oraz tworzenie strategii i prowadzenie kampanii marketingowych. Wśród ich klientów znajdują się takie firmy jak Ciarko, ArtConnection, LS Poland, Eticod.
3. Agencja Migomedia
W agencji znajdzie się usługi w zakresie serwisów www, sklepów i e-commerce, mediów społecznościowych, aplikacji, logo i brandingu, strategii e-marketingowej oraz oprogramowania dedykowanego. Do klientów Migomedia należy szereg instytucji państwowych m.in. Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Edukacji Narodowej, a także Play, Telewizja Polska, Moliera2 i PWN.
4. Agencja Iguana Studio
Iguana Studio specjalizuje się w tworzenie stron, sklepów i portali internetowych oraz ich pozycjonowaniem. Do ich klientów należą m.in. Unicef, TORK, Stiga, PayU oraz Poznan.pl. Na swoim koncie mają ponad tysiąc ukończonych projektów i dwanaście lat doświadczenia na rynku międzynarodowym.
5. Agencja K2
Grupa K2 miała okazję tworzyć projekty m.in. dla LPP, Decathlon, Leroy Merlin, Tui Polska oraz Carrefour. Zajmują się marketingiem precyzyjnym, kampaniami zintegrowanymi, transformacją cyfrową, projektowaniem chat botów drugiej generacji oraz produktów i usług cyfrowych. Współpracują z dużymi, międzynarodowymi korporacjami z branż przemysłowych, meblowych, odzieżowych, alkoholowych, technologicznych i wielu innych.
6. Agencja b2net
Specjalnością b2net jest tworzenie stron, sklepów oraz aplikacji webowych i mobilnych. Wiedzą również jak zaplanować skuteczną kampanię promocyjną dla swoich klientów. Współpracowali z takimi firmami i markami jak Play, PayU, Polski24.pl, Piotr i Paweł oraz DGA.
7. Agencja Wiwi
Wiwi oferuje usługi z zakresu Web Developmentu, pozycjonowania, Google Ads oraz Brandingu. Poruszają się m.in. w branżach IT, gastronomicznej, odzieżowej i motoryzacyjnej. Do ich klientów należą np. Rukola Pizza Bistro, Ewa Bien Langerie i Profitroom.
8. Agencja Argonium
Agencja stworzyła strony i sklepy internetowe dla takich firm jak Bendiks, Impresja, TDF, czy Maxton Design. Na co dzień zajmują się marketingiem szeptanym, pozycjonowaniem i optymalizacją stron www, Contentem, tworzeniem grafik, wsparciem technicznym i wieloma innymi działaniami związanymi ze strategiami kampanii marketingowych.
9. Agencja CoolBrand
Wśród klientów CoolBrand można znaleźć Bank Pekao, JSW Innowacje, miasto stołeczne Warszawa, Empik oraz RTV Euro AGD. Dwanaście lat doświadczenia na rynku potwierdzone jest ponad tysiącem zrealizowanych projektów. CoolBrand oferuje usługi z zakresu Software House, Marketingu oraz Studia graficznego, a więc m.in. tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, projektowanie logotypów, czy Copywriting.
10. Agencja dpl Agency
Do klientów Agency należą m.in. Avit, Sobieski Trade oraz Gamma Knife. Oferują usługi takie jak projektowanie i tworzenie stron i sklepów internetowych, reklama Google AdWords, optymalizacja i pozycjonowanie stron oraz projektowanie logo i identyfikacji wizualnej.
Czym jest Agencja Interaktywna?
Agencja Interaktywna to rodzaj agencji reklamowej, którą wyróżnia fakt działania wyłącznie w sferze internetowej. Działania przez nią podejmowane mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności i widoczności klienta oraz kreowanie jego wizerunku w sieci. W agencji interaktywnej zatrudniany jest zespół specjalistów w różnych dziedzinach, odpowiedzialny za skuteczne prowadzenie zaplanowanej strategii marketingowej.
Jakie są główne zadania agencji interaktywnych?
Agencje interaktywne zajmują się przede wszystkim widocznością marki w sieci oraz kreowaniem jej pozytywnego wizerunku. Agencja interaktywna działa wyłącznie w sieci. Wszystkie jej strategie są realizowane poprzez stronę internetową, social media, e-mail bądź inne komunikatory. Zajmuje się tworzeniem publikacji, które mają prezentować obecność klienta w sieci oraz jego kompetencje.
W zespole agencji marketingowej pracują nie tylko specjaliście od SEO/pozycjonowania i SEM. To również copywriterzy, content managerzy, czy specjaliści od mediów społecznościowych. Ich działania muszą być ze sobą skoordynowane, aby w jak najlepszy sposób promować treści tworzone i publikowane przez klienta.
Czemu warto zaufać naszemu rankingowi agencji interaktywnych?
Pod uwagę wzięliśmy liderów wśród agencji marketingowych w całej Polsce oraz w poszczególnych dużych miastach. Istotna jest ich widoczność w sieci oraz ogólna aktywność przejawiana między innymi tworzeniem treści na blogi, prowadzeniem social mediów, publikowaniem treści na specjalistycznych portalach zajmujących się tematyką e-marketingu.
Poszukując odpowiedniej agencji interaktywnej, która spełni wszystkie oczekiwania oraz potrzeby należy kierować się nie tylko jej doświadczeniem, ale również opiniami, jakie pozostawiają klienci np. za pośrednictwem Facebooka, czy Google Wizytówki. Warto także zwracać uwagę na to, z jakimi branżami do tej pory miała styczność dana agencja, a więc czy ma zasoby, które pozwolą jej na rzetelne poprowadzenie projektu.

Jak wygląda współpraca z agencją interaktywną?
Przed przystąpieniem do planowania skutecznej strategii pozycjonowania lub projektowaniu kampanii reklamowej, niezbędne jest zapoznanie się z dotychczasowymi działaniami, jakie podejmowane były przez klienta. Agencja interaktywna wykonuje audyt strony internetowej, który pomoże jej w zaplanowaniu kolejnych kroków. Istotny jest także budżet, jaki można przeznaczyć na akcje agencji. Dzięki tym danym agencja marketingowa ustala i prezentuje plan działania, który będzie dla klienta najkorzystniejszy.
Jeżeli żadna ze stron nie ma więcej obiekcji, można podpisać umowę i wziąć się do pracy! Aby zapewnić swoim klientom poczucie bezpieczeństwa oraz kontrolę nad wykonywanymi działania, co miesiąc otrzymują oni raport, który przedstawia ostatnie zmiany, jakie zaszły na jego stronie, mediach społecznościowych czy w płatnych reklamach. Co więcej, przed publikacją ma on również prawo wnieść poprawki i sugestie, które w jego uznaniu pomogą w osiągnięciu lepszych efektów.
Tak więc współpraca z agencją interaktywną to nie tylko oczekiwanie na comiesięczny raport z nadzieją na dobre wyniki. Aby strategia SEO, czy SEM przynosiła oczekiwane skutki, potrzebna jest aktywność zarówno ze strony agencji interatywnej jak i klienta. Wiele ze zmian i innowacji sugerowanych przez specjalistów z agencji, jest możliwych do wdrożenia tylko z pomocą odpowiednich osób z obsługiwanej przez nich firmy.
Czemu warto zaufać agencji interaktywnej?
Najlepsze agencje marketingowe w Polsce charakteryzują się kompleksowym podejściem do obsługi klienta i rzetelnym prowadzeniem zaplanowanych projektów. Pozycjonowanie to czasochłonny proces, który wymaga obszernej wiedzy oraz cierpliwości. Samodzielne podejmowanie się aktywności związanych z poprawą widoczności marki w sieci może okazać się nieskuteczne. Lepiej postawić na usługi doświadczonej agencji, która ma na swoim koncie liczne projekty zakończone sukcesem. Co więcej, nie trzeba poszukiwać indywidualnych specjalistów od każdej z dziedzin, ponieważ bardzo często agencje zatrudniają kompletny zespół specjalistów od SEO, SEM, pozycjonowania, social mediów, Conent Marketingu, grafik, a nawet nagrań video.