Czym jest Ranking Agencji Reklamowych?
To zbiór top 10 polskich agencji reklamowych, które wiedzą jak właściwie zadbać o swoich klientów. Lata doświadczenia i pokaźne portfolio wskażą Ci, która agencja najlepiej spełni Twoje oczekiwania i potrzeby. Dzięki skotrzystaniu z oferty jednej z wymienionych poniżej agencji, masz szansę na skuteczne i szybkie zaplanowanie kampanii reklamowej i marketingowej, która pomoże Ci osiągnąć zamierzone cele rozwojowe.
Top 10 Agencji Reklamowych w Polsce
1. Agencja reklamowa WHITEART
Agencja reklamowa Whiteart zajmuje się wizerunkiem marki, w tym identyfikacją, logo firmy i projektowaniem graficznym, a także kreacją graficzną, w tym m.in. projektowanie opakowań, materiałów drukowanych i reklamą zewnętrzną, oraz interaktywnymi mediami, czyli stronami www i prezentacjami firmowymi. Przykładem niektórych z wielu marek, który podjęły się współpracy z Whiteart są Bell, Żywiec Zdrój, Netia, PKP, Delecta oraz KRUK.
2.Agencja Reklamowa ROXart
Agencja reklamowa ROXART oferuje usługi z zakresu marketingu, tworzenia stron internetowych, Brandingu, Social mediów, reklam w Google, Wideo Marketingu, fotografii reklamowej, projektowania opakowań oraz optymalizacji, działań SEO i pozycjonowania. Zajmują się branżami takimi jak np. przemysł, handel, technologia, budownictwo, IT. Do ich klientów należą Alkor, Likar, Kartony24 i Nestor.
3. Agencja STUDIO FORM
Studio Form współpracowało z markami znanymi na całym świecie. Należą do nich takie firmy jak Levi’s, Douglas, Burberry, adidas i Lee Wrangler. Oferują takie usługi jak Visual merchandising, kreacja marki, E-marketing, organizacja eventów oraz zintegrowane kampanie marketingowe. Istnieją na rynku od 16 lat.
4. Agencja Fresh Studio
Identyfikacja wizualna marek to ich specjalność. Wiedzą jak zadbać o ten aspekt w formie internetowej, fotograficznej, video, druku i nie tylko. Zaufały im takie firmy jak Aquanet, Barlingo, Enea, czy Good Food. Współpracowali z branżami gastronomicznymi, przemysłowymi, hotelarskimi, bankowymi i wieloma innymi.
5. Agencja FAMA
Agencja reklamowa FAMA działa na rynku od ponad 19 lat. W swojej szerokiej ofercie posiada kreowanie i rebranding marki, poligrafię, wizualizacje, filmy, animacje, strony internetowe, makiety architektoniczne, identyfikację wizualną oraz PR. Wśród ich klientów znajdują się takie firmy jak Unidevelopment, The Tides, Radius Project, City Homes oraz Polpharma.
6. Agencja Grupa 3
23 lata w branży i prawie 13 tysięcy zrealizowanych projektów. Mieli okazję wykonywać zlecenia dla Red Bull, Panasonic, SONY, bp, Lubella, PGE i wielu innych firm. W ich ofercie można znaleźć tworzenie stron www. kreowanie strategii marketingowej, planowanie kampanii, loterii i konkursów, a także operowanie Social Mediami, działania BTL, Branding i nagrywanie przekazów multimedialnych.
7. Agencja APLAN MEDIA
10 lat na rynku i 382 zadowolonych klientów, do których wliczają się m.in. Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Shell, Opel i Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Posiadają 8 kategorii usług: Brand Design, Online Marketing, ALT Media, Video, Event, Marketing, www i Production.
8. Agencja GreenFly
Agencja reklamowa z Rzeszowa posiada szeroki zakres usłg związanych identyfikacją wizualną marki w tym logotypy, wydruki, gadżety czy reklamy zewnętrzne. Zajmuje się również marketingiem internetowym, a więc pozycjonowaniem stron internetowych, reklamami w Google oraz na Facebooku, a także prowadzeniem Social Mediów i Content Marketingiem. Wśród ich zadowolonych klientów można znaleźć INGLOT, Politechnikę Rzeszowską oraz Melex.
9. Agencja Da Vinci
Posiadają referencje od takich firm jak SKANSKA, C.N. Młyn Wiedzy, czy UMK Toruń. Ich specjalnością jest praca nad identyfikacją wizerunkową klientów. Zajmują się każdym aspektem od stworzenia grafik, bo końcowe etapy przygotowania wydruków czy innych form prezentacji projektu. Posiadają ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej.
10. Agencja addesigner
Addesigner zaufali do tej pory m.in. Alior Bank, Black Red White, Nest Bank i Bank BPH. Ich główne branże stanowią np. gastronomia, przemysł, dekoracja wnętrz i bankowość. Łączą reklamę tradycyjną z cyfrową dzięki łączeniu ze sobą oryginalnych koncepcji, tworzeniu identyfikacji wizualnej, działaniom online oraz drukowi i produkcji.
Czym jest Agencja Reklamowa?
Uznawane jest, że współczesna reklama powstała pod koniec XIX wieku. Wcześniej agencja reklamowa była głównie pośrednikiem między marką a gazetą sprzedającą powierzchnię reklamową. Dlatego tak rewolucyjny okazał się pomysł Jamesa Waltera Thompsona, który postanowił, że agencja reklamowa będzie zajmować się tworzeniem treści dla reklamodawców. Jest to moment uznawany za eksplozję marketingu jako dziedziny na całym świecie. Czym właściwie jest agencja reklamowa? To określenie jest bardzo pojemnym zbiorem, w którym można znaleźć wąsko wyspecjalizowanych specjalistów oraz przeróżne agencje marketingowe, domy mediowe oraz agencje brandingowe. Według Encyklopedii Zarządzania agencja reklamowa zajmuje się „projektowaniem i realizacją reklam, opracowywaniem mediaplanu, tworzeniem strategii promocyjnych, doborem środków przekazu i narzędzi komunikacji, zarządzaniem budżetem reklamowym, analizą rynku i oceną skuteczności reklam”.

Jakie są rodzaje Agencji Reklamowych?
Jest kilka rodzajów agencji reklamowych, które różnią się w zależności od specyfikacji ich działalności. Agencja full service zapewnia pełen zakres usług w różnych obszarach marketingu, dlatego równie często spotykana nazwa takiej firmy to agencja 360. W takiej agencji pracują specjaliści z wielu dziedzin, między innymi reklamy w Internecie, telewizji, radiu oraz reklamy outdoorowej, czyli zewnętrznej. Są również agencje interaktywne, które zajmują się promocją w Internecie, czyli specjalizują się w e-marketingu. Do oferty takich agencji można zaliczyć SEO, kampanie linków sponsorowanych, marketing w mediach społecznościowych oraz tworzenie stron www. Kolejnym rodzajem agencji są te, które koncentrują się wyłącznie na SEO oraz SEM, czyli zajmują się optymalizacją, pozycjonowaniem stron oraz przeprowadzaniem kampanii linków sponsorowanych. Agencje PR zajmują się public relations, czyli budują wizerunek publiczny firmy poprzez różnego rodzaju kampanie. Kolejnym rodzajem są agencje eventowe, których głównym działaniem jest organizacja wydarzeń na przykład firmowych, dzięki którym firma może się skutecznie promować.
Dlaczego warto zaufać naszemu Rankingowi Agencji Reklamowych?
Nasz aktualny ranking agencji reklamowych powstał po to, aby ułatwić podjęcie najlepszej decyzji odnośnie wyboru odpowiedniej firmy dla Ciebie. Profesjonalne agencje, które zostały przedstawione w naszym rankingu, pomogą i doradzą takie działania, które przyniosą najskuteczniejsze efekty dla Twojego przedsiębiorstwa. Możesz liczyć na wysoką jakość usług oferowanych przez wymienione organizacje, na dowód czego przy każdej pozycji znajdziesz przykłady klientów, z którymi mieli okazję współpracować. Z każdego opisu firmy możesz również dowiedzieć się, w czym specjalizuje się dana agencja oraz jakie usługi oferuje.
Jak wygląda współpraca z Agencją Reklamową?
Współpraca z agencją reklamową zaczyna się od opracowania strategii i propozycji rozwiązań, tak aby klient był w pełni świadomy działań, jakie będą miały miejsce. Wiąże się to z przewidzeniem niektórych problematycznych sytuacji i już na samym początku przygotowanie dla nich rozwiązań. W zależności od tego, jakiego działu konkretnie będzie dotyczyć projekt, specjaliści z agencji są odpowiedzialni w pełni lub częściowo za jego wykonanie. Bardzo często współpraca z agencją reklamową jest nawiązywana na długie miesiące, dlatego warto mieć pewność, że wybrało się najlepszą z możliwych opcji. Dlatego właśnie powstał nasz ranking najlepszych agencji reklamowych w Polsce.
Dlaczego warto zaufać Agencji Reklamowej?
Agencje reklamowe oferują wysokiej jakości kompleksowe usługi, jednak nie każdy potrafi zaufać obietnicom na samym początku rozmów. Profesjonalne agencje jeszcze zanim rozpoczną oficjalną współpracę, przeprowadzają kompleksowy wywiad z potencjalnym klientem i doradzają najlepsze rozwiązania dla problemów danej firmy. Zdarza się nawet, że agencja reklamowa podpowiada zupełnie inne podejście, niż klient się spodziewał. Już podczas pierwszej rozmowy można zorientować się jakie podejście do współpracy ma dana agencja. Jeśli od początku pracownicy agencji zachowują się w sposób transparentny, doradzają oraz rzetelnie podchodzą do omówienia potrzeb i oczekiwań, świadczy to o wysokiej klasy profesjonalistach, którzy z pewnością świetnie wykonają powierzony im projekt.